loading...
دنـیا دانـلـود|دانلود رایگان بازی و نرم افزار
تبلیغات

مهدی بازدید : 278 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
شهر در پی شوالیه جوان | پیش نمایش Batman:Arkham Origins

شهر در پی شوالیه جوان | پیش نمایش Batman:Arkham Origins

شهر در پی شوالیه جوان | پیش نمایش Batman:Arkham OriginsReviewed by Par30GaMe on Jul 21Rating: 5.0شهر در پی شوالیه جوان | پیش نمایش Batman:Arkham Originsسریع ، دارو... . منتظر چی هستی . یالا ! من دوستت رو کشتم ، گاتهام رو مسموم کردم ... حتی صبحونه هم نیست . ولی خوب چی ؟ ما همه مون میدونیم که تو بالاخره...

سریع ، دارو… . منتظر چی هستی . یالا ! من دوستت رو کشتم ، گاتهام رو مسموم کردم … حتی صبحونه هم نیست . ولی خوب چی ؟ ما همه مون میدونیم که تو بالاخره منو نجات میدی .
- هر تصمیمی که هر وقت گرفتی با مرگ و بدبختی پایان می پذیره . مردم میمیرن . من تو رو متوقّف میکنم . تو هم فقط دوباره سعی میکنی که انجامش بدی .
ناگهان جوکر با یک چاقو از پشت به بتمن حمله میکنه و بازوی بتمنو زخمی میکنه و باعث میشه دارو از دست بتمن بیوفته زمین و بشکنه و جوکر دیوانه وار به خوردن قطره هایی که روی زمین ریخته میکنه ولی فایده نداره :

- الان خوش حالی ؟
- میخوای یه چیز جالب بدونی ؟ حتی بعد از همه ی کار هایی که کردی ، من تو رو نجات میدادم .
(جوکر در حالی که نفس های آخرش رو میکشه ) اون واقعا ……… خیلی خنده داره …….

سپس جوکر می میرد و بتمن جوکر را به بیرون سالن تئاتر می برد(این صحنه دقیقا مثل صحنه ای هستش که اول بازی دیدیم ).همه مردم شگفت زده به او نگاه میکنند و می پرسند که چه اتفاقی رخ داده است ولی بتمن بدون اینکه با کسی صحبت کند،جنازه جوکر را روی یکی از ماشین های پلیس گذاشته و میرود و به این ترتیب بازی با مرگ جوکر که به طور بسیار غم انگیزی رقم زده شد ، پایان می پذیرد.

batman_arkham_origins-wide

متن فوق،صحنه های پایانی و مکالمه آخر بتمن و جوکر را توصیف می کند. صحنه هایی که در عنوان batman:arkham city اتفاق افتاد و باعث رقم خوردن پایانی غم انگیز در این بازی شد.این بازی که توسط استودیو کاربلد Rocksteady و با حمایت شرکت Warner Bros منتشر شده بود،جزو بهترین بازیهای سال ۲۰۱۲ شد.Warner bros پس از موفقیت نسخه اول مانند بسیاری از ناشران دیگر نبود که به Rocksteady فشار بیاورد تا سریع تر نسخه بعدی این سری را روانه بازار کند،زیرا آنها برای این عنوان ارزش بسیاری قائل بودند و همچنین بعد از ارائه دو نسخه عالی از این سری ،کار برای Rocksteady نیز سخت شده بود. و به همین دلیل WB برای پیشگیری از تکراری شدن این سری ساخت نسخه بعدی را به یکی از استودیو های جدیدش سپرد.

BatmanArkhamOrigins

  • تیتر نوشته

چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت جدیدی از این سری در سایت های خبری منتشر شد که خوشحالی طرفدارانش را برانگیخت. تا آنجا که مجله معروف Gameinformer در نسخه می ۲۰۱۳، بازی Batman: Arkham origins را کاور خود قرار داد و پیش نمایش مفصلی از آن نوشت.
در arkham orgins بتمن بسیار جوان تر از دو نسخه قبلی شده و تازه کار به نظر می رسد. ماجرا ی این نسخه در شب کریسمس اتفاق می افتد! و به نظر میرسد سازندگان بازی از کامیک های the legnds of dark night,btaman:YEAR ONE نیز الهام گرفته باشند،زیرا تاحدودی شباهات یکسانی با هم دارند.
بتمن ،قهرمان داستان ما موفقیت هایی در مبازه با عرازل خیابانی و جرم های سازمانی به دست آورده است؛کارش سخت به نظر میرسد، زیرا BLACK MASK هر کاری میکند تا به هر نحوی بتمن را از سر راه خودش بر دارد.به همین منظور او جایزه ای بسیارکلانی را برای کسی که بتواند بتمن را بکشد در نظرگرفته است.با این جایزه شهر به هم میریزد و از اشرار خیابانی تا پلیسان که به نظر میرسد وضیفه اصلی خود را فراموش کرده اند به دنبال بتمن می افتند تا او را به قتل برسانند.

در بازی صحنه هایی وجود دارد که باید مانند دو نسخه قبلی به بررسی DNA ها و حل معما بپردازید، به مانند این صحنه که از گیم پلی بازی که فاش شده است.”در یکی از سکانس های بازی بتمن وارد آپارتمانی می شود که در آن با جسد نامزد بلک ماسک روبرو می شود.قهرمان ما سریعا کار آنالیز صحنه و شواهد را آغاز میکند.و اولین جمله ای که با خودش میگوید این است «گلوله ای که به مقتول شلیک شده از REVOLVER بود»بررسی دیگر شواهد نشان می دهد که گلوله شلیک شده زاویه بسیار کمی داشته و احتمالا فرد شلیک کننده بر روی زمین خوابیده بوده است.عدم تطابق DNA های موجود در صحنه جنایت نیز بتمن را به این فکر وا می دارد که احتمالا فرد دیگری در نیز جنایت شریک بوده.
از این صحنه ها که بتمن در آن به حل معما و و جست و جو برای کسب سر نخ می پر دازد کم نیست. و در جای جای بازی و در کنار مبارزات، ما همیشه شاهد اینجور صحنه های ماجراجویانه نیز خواهیم بود.

original

  • خبر خوبی برای طرفداران:

یک نکته خیلی مهمی که برای طرفداران حکم طلا را داشت این بود که آیا بتمن آن وسایلی که در دو نسخه قبلی به دست آورده بود را در این نسخه داراست یا خیر. که با توجه به قسمت کمی از گیمپلی بازی و سخنان آقای هولمز (کارگردان بازی) روشن شد که بتمن در این نسخه هم علاوه بروسایل نسخه های قبل دارای آیتم های جدیدی هم است که شاید مهم ترین آن ها REMOTE CLAW باشد.آِیتمی که شبیه یک چنگال هوشمند می باشد و دارای دو پنجه است .کار این چنگال این است که از طرف بتمن دو پنجه به دو نقطه پر تاب میشود و آن دو نقطه توسط تنابی که به سر پنجه ها متصل شده است به طرف یکدیگر کشیده مشوند.در نتیجه بتمن توسص این وسیله می تواند دشمنان خود را به یکدیگر کوبیده و یا آن ها را به دیوار بزند.
یکی دیگر از وسایلی که از آن در LIVE MODE به نماش در آمد BATWING نام داشت. وسیله ای که برای راحت شدن انتقال بتمن به نقاط مختلف نقشه طراحی شده بود. اما به نظر میرسید که ما در بازی کنترل مستقیمی بر این وسیله نخواهیم داشت و به گونه ای از آن برای FAST-TRAVEL استفاده خواهیم کرد.
دنیای این نسخه بسیار بزرگتر و تقریبا دو برابر نسخه قبل شده. هولمز (کاگردان بازی ) میگوید یکی از آخرین بازی هایی که من رو کنسول ایکس باکس ۳۶۰ انجام دادم پروتوتایپ بود. و بعد از تجربه آن همیشه به عنوان یه جُک به این نکته اشاره کردم که این بازی خیلی جالب تر می شد اگر در کنار خشونت و صحنه های اکشن آن مثلا ما میتوا نستیم در طول بازی گل هم جمع آوری کنیم.بعد که کمی بیشتر فکر کردم دیدم این واقعا حقیقت دارد.در واقع اگر ما بخش هایی در بازی مان داشته باشی که کاملا متضاد و متفاوت از اهداف اصلی آن باشد می تواند به جذابیت بازی کمک به سزایی کندو و این هم یکی دیگر از موادی خواهد بود که در این بازی با آن روبرو خواهید شد.
لایود دمو منتشر شده در منطقه OLD GOTHAM اتفاق می افتاد در حالی که این منطقه نصف دنیای اصلی بازی خواهد بود. منطقه دیگر NEW GOTHAM نام دارد که در کنار پل واقع شده است. این همان تضاد و تقابلی است که هولمز از آن سخن می گفت. منطقه OLD GOTHAM دارای خانه ها ی فرسوده و بافت های قدیمی است،در حالی که در NEW GOTHAM ما شاهد محیط های مدرن تر و آسمان خراش های زیبا تر خواهیم بود.

Batman-Arkham-Origins-Deathstroke
سفتون هیلی پیش تر گفته بود که آرکام سیتی یکی از پر حجم ترین بازی های جهان آزاد است.که تا کنون ساخته شده است.و در تائید صحبت های ایشون آقای متز (یکی از افراد دیگر استویو مونترال شرکت وارنر)نیز افزود:وقتی به صحبت های سفتون فکر می کنم می بینم کاملا درست و منطقی است.ما علاقه ای نداریم که یه دنیای بسیار بزرگ خلق کنیم در حالی که بیشتر مناطق آن بلا استفاده بماند و تا آخر بازی هیچ دلیلی برای سرزدن به آن نداشته باشیم.در نقطه مقابل ما دنیای بازی خودمان را به اندازه ای خلق می کنیم که احساس کنیم متعادل است و هر نقطه از آن دارای آبچکت هایی باشد که شما را ترغیب کند به آن سر بزنید. در واقع ما چگال ترین دنیا را خلق خواهیم کرد.
محیط بازی به گونه ای طراحی شده است که پراز اتفاقات داینامیک باشد ودر آن ماموریت های فرعی ای باشد که در مناطق مختلف اتفاق بیافتد به طوری ای که ممکن است در جلوی شما درگیری بین افرادی رخ دهد و شما هیچ دخالتی در آن نکنید،به این صورت است که اگر سیوتان را برگردانید دیگر همچون اتفاقی در آن منطقه رخ نخواد افتاد.
در بازی سیستمس به نام MOST WANTED وجود خواهد داشت که به شما این اجازه را می دهد که خارج از روند اصلی بازی اقدام به ماموریت هایی بکنید که در ازای انجام آن ها آپگرید هایی دریافت خواهی کرد.
سیستم دیگر DARK NIGHT نام داردشما در آن به انجام ماموریت هایی بمی پردازید که رفته رفته از لحاظ سختی، سخت تر خواهد شد.این سیستم برای فرار از آن آموزش های کلیشه ای، در بازی گنجانده شده که حر کات مختلف را در روند بازی به شما آموزش دهد.
در هر صورت به نظر میرسد که استودیو مونترال شرکت وارنر تمام تلاش خود را کرده که گیم پلی بازی از تنوع بالایی بر خور دار باشد.

 

  • شخصیت ها

batman-arkahm-origins

بتمن

دیگر کمتر کسی است که یکی از محبوب ترین شخصیت های کتاب های مصور DC را نشناسد.بتمن در این نسخه جوان تر شده و طبیعتا هم دارای تجربه کمی در مبارزات است. ما در این نسخه شاهد بخش تاریک دنیای بروس وین(بتمن) خواهیم بود که در نسخه های قبلی به آن اشاره نشده بود.ودیگر نکته ای که در مورد این شخصیت می توان ذکر کرد عوض شدن صدا گزار اوست.اگر شما با صدای بتمن در دو نسخه قبلی انس گرفته اید و عادت کرده اید،نگران نباشید زیرا اینبار ما شاهد یکی دیگر از صدا های دلنشین دنیای بازی های رایانه ای به جای بتمن خواهیم بود.یعنی آقای Roger Craig Smith که اگر یادتان باشد صدای او را در سری Assassin’s Creed به جای شخصیت اتزیو شنیده اید.

Batman-Arkham-Origins-The-Joker

جوکر
و اکنون یکی از شخصیت های منفی اما محبوب در دنیای های انیمیشن،کتاب های مصور،فیلم و دنیای بازی های رایانه ،که کسی نیست جز جوکر. دلقکی که زیاد هم دل رحم نیست و همیشه باعث به وجود آمدن دردسر هایی در دنیای بتمن می شود. اساسا عرف به این صورت است که افراد باید از شخصیت های منفی و خرابکار متنفر باشند. اما دلیل محبوبیت جوکر چیست؟نمی دانم شاید با خنده ها و قهقه های مخصوصش و شاید هم جدی نگر فتن مشکلات و خندان بودنش. اما در هر صورت در این نسخه ما شاهد اولین دیدار بتمن با جوکر خواهیم بود که مطمئنا خیلی جذاب خواهد بود.وظیفه صداگزاری جوکر نیز مانند بتمن در این نسخه به فرد دیگری داده شده است.این شخص آقای Troy Baker است که پیش از این با صحبت کردن به جای شخصیت جوئل در بازی The Last Of Us خود و صدای خودش را ثابت کرده است.

BatmanArkhamOrigins_BlackMaskClose

Black Mask

و اما دشمن اول بتمن در این نسخه، Black Mask .
همه ما تقریبا با شخصیت های جوکر،بتمن و پنگوئن آشنا هستیم.اما کمتر فرد عادی است که با Black Mask آشنا باشد. او که در این نسخه با گذاشتن جایزه برای سر بتمن شهر گاتهام را دگر گون می کند.بلک ماسک در حقیقت اسم دومی است که roman sions برای خودش دست و پا کرده است. این شخصیت برای اولین بار در کامیک شماره ۳۸۶ حضور به هم رسانده است.رومن فردی است که او را با انجام کار های کثیفی مثل و جرم و جنایت و معامله سلاح در شهر گاتهام می شناسند.

Batman-Arkham-Origins-Deathstroke-Pose

Deathstroke

با فراخوان بلک ماسک برای قتل بتمن افراد بسیاری هستند که به دنبال بتمن هستند. یکی از این افرادdeath stroke نام دارد که نام واقعی او slade Wilson است. او در پی حادثه ای یکی از چشم های خود را از دست داده. که همین تک چشم بودن او از ویژگی هایش به شمار می آید.او هم،از همان سلاح جدید بتمن در این نسخه یعنی اremote claw استفاده می کند و دارای زره مخصوص خودش و استایل و دوشمشیر خاص است.دبلوری او نیز بر عهده j.g.hertzler خواهد بود.

F

  • نگاه کلی

با این اطلاعاتی که از این نسخه داده شده است به نظر می رسد که باید منتظر شاهکار دیگری از سری بتمن باشیم.و ببینیم که بلک ماسک به چه دلیل جایزه سر بتمن را گذاشته است؟؟
پس تا ۲۵ آکتبر منتظر می مانیم تا سرنوشت بروس وین(بتمن) را نطاره گر باشیم.

Batman:arkham orgins blackgate
بازی های بزرگی بودن که پس از موفقیت در کنسول ها ی خانگی پا به کنسول های دستی گذاشتن ومانند: god of war:ghost of Sparta,metal gear soild: pw دارای نمرات خوبی شدند و با استقبال بالا یی هم روبرو شدند. اما عکس این ماجرا نیز بر پا بود به طوری که ما در کنسول های دستی شاهد عناوینی مانندcall of duty,assassins creed,resistace بودیم که به هیچ وجه با بازخورد مناسبی روبرو نشدند.و اما اکنون می خواهم در مورد نکته هایی صحبت کنم که بتوانیم تا حدودی پیش بینی کنیم که batman:arkham orgins blackgate جزو کدام گروه از این بازی خواهد بود.
Warner bros و entertainment از آن دسته ناشرانی نیستند که سر نوشت بازیاشان را به هر استودیویی بدهند اما حالا چرا استودیو گم نام armature؟؟
زیاد تعجب آور نیست که شما هم نام استودیو armature را نشنیده باشید زیرا این استودیو آن چنان هم مشهور نیست. اما دلیلی که باعث شده است Warner bros و entertainment بازی محبوبشان را به این استودیو بدهند این است که تیم تشکیل دهنده آن ،تیم با استعداد و با تجربه ای هستند.سه تا از افرا د کلیدی این استودیو m.pancini,t.keller,jack matthew هستند که قبلا در استودیو retro کار میکردند و سه نسخه بازی محبوب metroid prime را می ساختند.۵ سال قبل بود که وقتی رابطه این افراد با nittendo قطع شد آن ها قصدکردن که بازی محبوب خودشان را بسازند . آن زمان آن ها با وارنر براس نیز رابطه هایی داشتند که همین امر باعث شد که وانر براس پیشنهادی مبنی بر ساختن یک عنوان ۲/۵ بعدی به این افراد که تازه استودیو خودشان را تاسیس کرده بودند بدهد.

1367172339-batman-arkham-origins-5

داستان بلک گیت پس از پایان وقایع arkham orgins روی می دهد. بلک گیت نام نام مکانی است که مجرمان سالم را در آن نگه داری می کنند ، و در روبروی آن تیمارستان آرکام قرار داشت که افراد غیر قابل پیشبینی را در آن نگه داری می کردند. نکته بعدی این است که بازی شباهاتی نیز به metroid خواهد داشت .بازی به نظر ۲/۵بعدی میرسد زیرا بر طبق گفته های سازندگان شما با فشار دادن آنالو گ می توانید در لایه های عقبی و جلویی حر کت کنید.حالت دیگری که برای بازی در نظر گرفته شده است detective mode نام دارد.که در آن بافشار دادن یک دکمه می توانید ، محیط را آنالیزکرده و آیتم های مخفی را شناسایی کنید.که البته اگر نسخه های قبلی را بر روی کنسول های خانگی یا pc تجربه کرده باشید این قایلیت جدیدی به شمار نمیاید و پیش از این شاهد آن بوده ایم.
همچنین این نکته هم قابل ذکر است که دیگر اثری از اتاق های سیو در این نسخه وجود نخواهد داشت و ما شاهد چکپوینت خودکار بازی خواهیم بود.
سخن آخر:
در هر صورت به نظر می رسد با قول هایی که از طرف سازندگان داده شده و با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با این بازی درز پیدا کرده است باید پاییز امسال شاهد یک عنوان استاندارد برای کنسول های دستی باشیم…

batman_1

نام:  BATMAN:ARKHAM ORGINS
سازنده:  WARNER BROS GAME MONTREAL
ناشر:  Warner Bros
تاریخ عرضه:  October 25,2013
موتور بازی:  UNREAL ENGINE 3 WITH PHYSX
پلتفرم:  PS3,X360,WIIU,PC

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
راهنمای دانلود و رفع مشکلات کاربران

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود بازی xbox 360
  • دانلود نرم افزار های هک
  • دلنوشته های زیبا
  • اخبار بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی
  • الکسا
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود سنتر|نرم افزار , بازی , کتاب , موبایل , عکس
  • فروشگاه سایت
  • پارس دانلود | اخبار بازیهای روز دنیا
  • مذهبی
  • دانلود کده
  • مطالب علمی
  • انی مووی|دانلود فیلم
  • دانلود بازی
  • دانلود سریال تلویزیونی
  • جدید ترین بازی های کامپیوتری
  • دانلود انیمیشن ایرانی
  • دانلود جدیدترین انیمیشن های خارجی
  • موزیک خارجی
  • دانلود جدید ترین موزیک ها
  • یاهو
  • گوگل
  • دانلود نرم افزار
  • همه چی دانلود
  • مرجع دانلود رایگان
  • دانلودسی
  • سایت موزیک
  • دانلود کده
  • طوفان دانلود
  • مرکز دانلود
  • موزیک دانلود
  • دانلودکده
  • فیلم ایرانی
  • سرگرمی و دانلود
  • مرکز دانلود رایگان سپهر
  • یاس دانلود
  • دانلود فیلم و سریال جدید
  • شارژ اینترنتی
  • شارژ رایگان
  • دنیای بازی و نرم افزار
  • مجنون موزیک مرجع دانلود جدیدترین آهنگ های روز دنیا
  • شهر دانلود
  • وب سايت دكتر حسن روحاني(رییس جمهور منتخب)
  • دنیا دانلود |دانلود رایگان نرم افزار بازی فیلم و موبایل
  • دنیای آیکن
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3442
  • کل نظرات : 267
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 730
  • آی پی امروز : 681
  • آی پی دیروز : 695
  • بازدید امروز : 4,653
  • باردید دیروز : 3,814
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40,590
  • بازدید ماه : 106,718
  • بازدید سال : 778,530
  • بازدید کلی : 3,439,150